Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Трейдинг
Маркет - мейкери та їх роль на ринку
Маркет – мейкер – учасник торговельного процесу на валютному ринку (стосовно Forex), який за рахунок своїх великих обсягів здатний активно брати участь у формуванні курсу валюти. Як правило, в ролі маркет – мейкерів виступають банки, а так само великі фінансові організації, наприклад, інвестиційні фонди.
Маркет – мейкери можуть діяти на біржах та на позабіржовому ринку.
Брокерські компанії, що пропонують свої послуги спекулянтам на різних біржах, а так само на ринку Forex, користуються котируваннями тих самих "сильних гравців". Наприклад, в ряду таких компаній можна помітити: Deutsche Bank, Citi Bank, Chase Manhattan Bank і так далі. Відомо, що організації такого розміру можуть здійснювати операції на мільярди доларів в добу, працюючи в обидві сторони, тобто на покупку і на продаж, в залежності від ситуації.
Кожному ринку маркет - мейкеру
Різні ринки мають своїх маркет – мейкерів, а "познайомитися" з ними не так вже і складно. Наприклад, для ринку, на якому активно торгуються азіатські валюти, великою організацією, яка диктує свої умови, є Standard Chartered Bank. В якості ще одного прикладу можна згадати російський рубль, на вартість якого головним чином впливають Центральний Банк РФ і Міжнародний Московський банк.
Тільки подумати, але до 1987 року, статус маркет – мейкера був офіційним, і тільки компанії, що попадають в дану категорію, могли виставляти на ринках свої заявки. У той час контрагенти не могли проводити обмін один з одним, всі операції здійснювалися учасником торгів з маркет – мейкером. Саме "старший брат" встановлював ціни, а так само в його обов'язки входило підтримання на ринку двосторонніх котирувань.
Іншими словами, маркет – мейкер сьогодні, це велика організація, здатна своїми операціями на купівлю і продаж валют, вплинути на ринок. На біржах такі компанії можуть створювати щось схоже на ціновий коридор, обмежений заявками маркет – мейкера на величезні обсяги. Різниця між зустрічними заявками компанії обумовлюються з біржею, а так само час, протягом якого підтримуються обсяги. Натомість маркет – мейкер отримує певні пільги, наприклад, у формі зменшених комісійних зборів.
Пам'ятаючи, що немає на валютному ринку боку, задає ринкову ціну, як таку, необхідно враховувати, що близькими функціями володіє як раз той учасник торгів, хто виділяється на тлі ринку своїми обсягами.
|
Категорія: Форекс | Додав: 10.08.2016
|
Переглядів: 436
| Рейтинг: 0.0/0 |
|