Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Трейдинг
Монітор роздрібних продажів у Британії (індекс споживчих цін)
Британський роздрібний консорціум (БОКК) спільно з КПМГ проводять регулярні та точні дослідження динаміки роздрібної галузі, які є еталоном для що беруть участь рітейлерів і ключових економічних індикаторів.
Як rsm (Монітор роздрібних продажів) вимірює динаміку реального обсягу роздрібних продажів на основі даних, одержуваних безпосередньо від учасників. Спочатку з'явився в якості індексу трендів для власної галузі в порівнянні з більш широким сектором економіки, РСМ став авторитетним показником здоров'я британського роздрібного сектора і більш широкої економіки.
Різниця між даними зміна і доповнення (офіційною статистикою) методологія і
Монітор роздрібних продажів від BRC для KPMG, так само як і Роздрібні продажі від УНС (Управління Національної статистики) є шанованими і доверяемыми джерелами інформації про роздрібної галузі.
Методологія
Монітор роздрібних продажів від BRC для КПМГ вимірює зміни до дійсної вартості (включаючи ПДВ) роздрібних продажів вибірки рітейлерів. Монітор вимірює обсяг витрат і тому не коригується на зміни в цінах. Якщо ціни ростуть, обсяги продажів будуть менше рости, ніж вартість продажів. У часи дефляції обсяг продажів буде рости більше, ніж вартість продажів.
Рітейлери повідомляють про свої обсяги продажів у поточному періоді і за аналогічний період роком раніше. Ці дані відображаються на основі загальних даних, а також на основі порівняння продажів між магазинами, які працювали роком раніше (начебто).
Загальне зростання продажів – це процентна зміна в обсязі всіх продажів у порівнянні з тим же періодом роком раніше. Даний індикатор використовується в якості рівня ринкового тренда. Він є визначальним для зростання всієї роздрібної індустрії, або як багато споживачі витрачають на роздрібні товари, на які у Британії припадає приблизно третину всіх витрат. Економісти часто використовують цей показник.
Зростання у порівнянних магазинах (як) – це процентна зміна обсягу продажів у порівнянних магазинах за той самий період роком раніше. З його розрахунку виключені витрати в тих магазинах, які відкриті або закриті за минулий рік, тим самим позбавляються від ефекту на продажу за рахунок зміни торгових площ. У зв'язку з цим продажу як завжди будуть нижче, ніж загальне зростання продажів. Багато рітейлери включають дистанційні продажі в порівнянних продажів компоненту.
Міра як часто використовується ритейлерами, сіті та аналітиками, щоб відслідковувати показники окремих компаній, роздрібного сектора або всієї галузі, виключаючи ефект зміни торгових площ.
Непродовольчі немагазинные продажу – це трансакції, які здійснюються через інтернет, поштовим замовленням або через телепродажи. Вони є частиною загальних продажів, про яких повідомляють беруть участь рітейлери. Потрібно мати на увазі, що цей тип продажів досі становить невелику частку від усіх покупок в британській роздробі. Підрахунки, засновані на даних доповнень, показують, що вони становлять менше 4% всіх роздрібних продажів у Британії (продовольчих і непродовольчих), вироблених за межами магазинів.
Відповіді, надані ритейлерами по кожній категорії продажу коригуються у відповідності з частками від доповнень, щоб відобразити внесок кожної категорії в загальні роздрібні продажі, тим самим дозволяючи сформувати уявлення про всієї роздрібної індустрії Великобританії. Так як порівнюються дані за цей місяць і порівнянний період роком раніше, то не виробляється корекція на сезонні фактори. Однак, зміни у зв'язку з Банківськими святами і Великоднем можуть викликати відхилення, що слід брати до уваги при інтерпретації даних.
|
Категорія: Форекс | Додав: 03.09.2016
|
Переглядів: 313
| Рейтинг: 0.0/0 |
|