Статистика
Онлайн всього: 4 Гостей: 4 Користувачів: 0
|
Трейдинг
Роздрібні продажі в США
Роздрібні продажі в США (Роздрібні продажі в США) – це один з найбільш важливих індикаторів стану економіки США. На 80% ВВП США забезпечений кінцевим споживанням, переважна частина якого походить від продажу вроздріб і надання послуг. До того ж показник публікується досить оперативно (приблизно в середині місяця, наступного за звітним), так що інформація на момент публікації ще далеко не повністю підрахована учасниками ринку економістами і від інших, неофіційних, публікацій, здебільшого тижневих. Індикатор роздрібних продажів публікується з корекцією на сезонні чинники, кількість свята і робочих днів, але при цьому без коригування на зміни цін. Дослідження проводиться на основі вивчення інформації від 5000 компаній, які становлять більш як 65% від загального обсягу торгівлі.
Часто учасники ринку розглядають не тільки загальні показники роздрібних продажів, але дивляться на стрижневі або основні дані, з розрахунку яких виключені продажу автомобілів. Такі цифри менш волатильні і відображають попит на товари і послуги харчування, менше піддаються різким коливанням від місяця до місяця з-за високої вартості автомобілів. Крім того, набирає популярність індикатор, з розрахунку якого відняті крім авто, також і продажу на бензоколонках. Це пов'язано з високою волатильність цін на паливо в останні роки, яка значною мірою спотворює загальну картину споживчої активності в країні.
Уточнимо, що зростання показника (а скоріше навіть, перевищення прогнозу) сприятливо відбиваються на ринках, але при цьому можуть впливати на ріст як долара, так і його продажу. Долар буде схильний рости, якщо ФРС налаштований провести жорсткість кредитно-грошової політики. Якщо ж на ринках панує впевненість у тому, що Федеральний Резерв буде дотримуватися своєї поточної політики або навіть її пом'якшувати, то зростання продажів, скоріше викличе зростання попиту на ризикові активи, що відбувається в тому числі і у вигляді продажу доларів. Як наслідок, долар може падати на сильних даних.
Варто також відзначити наявність сезонності, незважаючи на те, що ряд є сезонно-скоригованим. Деякі фактори ковзають по календарем (наприклад, Великдень тощо), є одноразовими (податкові послаблення або посилення) або ж непередбачуваними (вплив поганої погоди).
|
Категорія: Форекс | Додав: 03.09.2016
|
Переглядів: 443
| Рейтинг: 0.0/0 |
|