Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Трейдинг
Врегулювання спірних ситуацій з Форекс – брокери
Спірні ситуації з'являються в будь-яких відносинах між компаніями, що пропонують свої товари чи послуги і їх клієнтами. Не стають винятками і брокерські компанії, що працюють у сфері послуг Forex – ринку. Тут так само щодня трейдери скаржаться на дії або бездіяльності компаній, у яких раніше були відкриті торгові рахунки. Причини можуть бути самими різноманітними, серед яких зустрічаються і звинувачення в умисному розриві зв'язку з терміналом, і в невиплати зароблених коштів, і так далі. Будь-які ситуації, звичайно ж, оголошуються представникам брокера, але, як правило, не знаходять свого вирішення. Куди ж можна звертатися у разі виникнення проблем?
По-перше, самі брокерські організації, як правило, зареєстровані в офшорних зонах, а тому, впливати на них за допомогою російської поліції досить складно. Фактичне місцезнаходження брокера може бути будь-яким, хоч у Москві, але юридично компанія напевно буде перебувати або на Кіпрі, або на Віргінських островах, або ще в одній з багатьох офшорних зон. На жаль, така реєстрація не дозволяє клієнту компанії швидко вирішити питання за рахунок заповнення заяви в правоохоронні органи.
По-друге, подібні організації практично ніким не регулюються, а озвучені контролери частіше всього є лише номінальними. Деякі брокери для зміцнення свого статусу намагаються приєднуватися до спільнот, які займаються контролем діяльності брокерів. Так, наприклад, КРОУФР займається з'ясуванням обставин всіх спірних ситуацій між компаніями та їх клієнтами, якщо сам брокер раніше вступив в подібне об'єднання. У таких випадках всі скарги можна подивитися на форумі регулятора, а так само ознайомитися з тими рішеннями, які винесла комісія. Щоправда, будь-які рішення носять лише рекомендаційний характер.
По-третє, якщо компанія зареєстрована в країні клієнта, то є хороші шанси відстояти свою точку зору через правоохоронні органи. Так само, коли мова йде про американських компаніях, то відразу згадується NFA, строго стежить за діяльністю брокерів. У такому випадку можна розраховувати хоча б на те, що відмова від задоволення вимог клієнта, ймовірно, буде якимось чином обґрунтований брокером.
Перед тим, як подавати скаргу, краще було б розібратися в ситуації, так як часто причини конфліктів на совісті самих клієнтів. Трейдер може недостатньо уважно вивчити клієнтська угода, з яким обов'язково повинен ознайомитися кожний спекулянт, що бажає відкрити собі торговий рахунок, може неправильно зрозуміти пояснення представників брокера і так далі. Регулюючі організації займаються якраз з'ясуванням всіх обставин конфлікту, що необхідно для оголошення рекомендації. Навіть на форумах регуляторів іноді можна зустріти такі претензії, що хочеться здивуватися, чому це саме клієнт скаржиться на компанію, а не навпаки.
|
Категорія: Форекс | Додав: 29.07.2016
|
Переглядів: 433
| Рейтинг: 0.0/0 |
|