Неділя, 28.04.2024, 11:40

Форекс


Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Трейдинг

Головна » Статті » Форекс

Лояльність до ділінговим центрам
Почати працювати на валютному ринку, не користуючись послугами одного з дилінгових центрів, неможливо. Для безпосередньої роботи з ринком трейдеру знадобиться дуже значна сума грошей, яку мало хто готовий покласти на свій торгівельний рахунок. Залишається тільки звертатися в сторону компаній, що виконують роль посередників між спекулянтами і Форекс. Коли людина тільки починає торгувати, він обирає організацію, пізніше відкриваючи в ній демо – центовий рахунок або депозит.Знань про ринок, як правило, на той момент ще недостатньо, щоб провести аналіз всіх пропозицій і вибрати оптимальний варіант.

Потреби валютного спекулянта в момент його початку роботи на ринку, так само ще не сформовані, а більшість компаній, що пропонують свої послуги, цілком підходять новачкові за всіма параметрами. У зв'язку з недосвідченістю трейдера, його вибір може припасти практично на будь-яку організацію, а це означає, що велика ймовірність промахнутися, відкривши рахунок у посередньою організації або взагалі у шахраїв. На сьогоднішній день, на жаль, компаній, які не виконують свої зобов'язання в роботі з клієнтами вже зовсім не мало. Не читаючи відгуки про ДЦ, можна легко сплутати сайти сумнівних організацій з Internet – ресурсами шанованих дилінгових центрів.

Низька лояльність валютних спекулянтів

Вже не одноразово було помічено співробітниками ДЦ, що в більшості випадків новачки, придбавши певні знання про трейдинге, залишають компанію, в якій починали працювати спочатку. Необов'язково, що означає догляд не виконання зобов'язань організації. Потреби спекулянта ростуть, він більш прискіпливо ставиться до торгових умов, запропонованих компанією, а тому, відбувається вивчення пропозицій на ринку. Наприклад, початківець трейдер може звернути свою увагу на піпсовку, тим самим, сконцентрувавши свою увагу на торгових рахунках з швидким виконанням наказів.

Звичайно, існують фактори, здатні утримати трейдера в тій компанії, де він вже працює. Для цього організовуються конкурси для клієнтів ДЦ з цінними призами, пропонуються додаткові бонуси при новому поповненні рахунку і так далі. Якщо людина лише вагався, вирішуючи, чи варто йому переходити в іншу організацію або ні, то при отриманні додаткових вигод, він може все ж залишитися. Рідко зустрічаються ситуації, коли людина тривалий час залишається в тій компанії, в якій відкрив свій перший рахунок.Це означає, що або торгівельні умови повністю влаштовують його систему, або, що він абсолютно невибагливий.

Пропозиції різних дилінгових центрів

Бажання знайти кращий для себе варіант завжди супроводжується пошуком нових пропозицій. Оцінюються не тільки такі параметри, як величина спреда і швидкість виконання операцій, але так само і репутація компанії, якість сервісу, який пропонується клієнтам і так далі. Цілком може бути ситуація, що трейдер не стане переходити працювати в іншій ДЦ, навіть якщо там кращі торгові умови, так як якість сервісу вище в тій організації, через яку він діє в даний момент. Зважують всі за і проти, формуючи остаточне рішення спекулянта.

     Лояльність до ДЦ рідко високо оцінюється компанією наприклад, в матеріальному плані. Це означає, що людина нічим особливо не пов'язаний і постійно може аналізувати ринок послуг для трейдерів. Можливо, має сенс змінити компанію, вигравши при цьому, на знижених спредах, більшій кількості торгових інструментів і так далі. Рідко існують обставини, коли спекулянту доводиться триматися за одну певну компанію. Наприклад, якщо у трейдера існує певна потреба у торгівельних умовах, яка може бути задоволена тільки при роботі через єдиний ДЦ.Але в більшості випадків торговці періодично переходять з одного дилінгового центру в інший, шукаючи кращі для себе умови.

Категорія: Форекс | Додав: 28.07.2016
Переглядів: 341 | Рейтинг: 0.0/0