Середа, 15.05.2024, 23:43

Форекс


Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Трейдинг

Головна » Статті » Форекс

Механізми роботи агентської моделі на форекс
Агентська модель форекс-брокера – це виведення всіх угод клієнта на міжбанк. Цей процес досить складний, і він включає в себе безліч учасників і етапів. Одночасно йде технічний процес, в якому відбувається відбір кращих цін і здійснення угод, фінансовий, який перетворює цифри в гроші.

Ми розповімо загальний механізм роботи агентської моделі.

1. Постачальники ліквідності.Постачають ліквідність зазвичай великі банки, такі як банк Barclays, Морган, ЮБС, Дойче банк, Банк Америки, Меррілл Лінч, і багато інших.

Кожен з них постачає свій потік ліквідності – пропозицій, за якими вони можуть виконати операцію. Це лавина інформації з мільйонами цін, яка потребує фільтрації. У кожного банку різні ціни і різні умови. Передача даних відбувається за фікс протоколом стандарту спілкування, прийнятого банками, прайм-брокерами і хедж-фондами.

2. Потік ліквідності з різних джерел направляється в агрегатор ліквідності – це спеціальне програмне забезпечення, посередник, який дозволяє вибрати кращу ціну з тих, що надають постачальники ліквідності за запитуваною обсягами.

3. Торги. Трейдер відправив заявку, отримав кращу ціну від постачальника ліквідності, і ця заявка надсилається на виконання. Всі угоди відбуваються від особи форекс-брокера, вони знеособлені. На цьому етапі до спреду на платформі МТ4 додається надбавка (марк-ап), яка складається з оплати агрегатора ліквідності, прайм-брокера та власного заробітку форекс-брокера. У платформі в ctrader клієнт платить фіксовану комісію при відкритті і закритті угоди, тут марк-апа ні до спреду, тому вона може бути близькою до нуля.

4. Прайм-брокер – це великий банк, який укладає агентські угоди з усіма Постачальниками Ліквідності (КПЛ), яких відібрав сам брокер. Брокер сам вибирає постачальників ліквідності і повідомляє своєму Прайм брокеру їх назви. По суті, прайм-брокер схожий на річку з безліччю русел. Форекс-брокера зручніше працювати з одним прайм-брокером, ніж з десятками різних банків, у яких різні маржинальні вимоги, різні депозити, програмне забезпечення і т. д.

На всіх етапах видно, що при агентської моделі не відбувається втручання дилінгу. Механізм роботи технічно складний, але для клієнта він абсолютно прозорий. Форекс-брокер працює як фільтр між клієнтом і постачальником ліквідності, маючи достатні потужності для виведення УСІХ угод на міжбанк.

Форекс-брокер на агентської моделі працює за свою комісію, і окупність компанії залежить від обсягу угод завершується. А щоб оборот був значним, компанії необхідно мати високий рівень пропонованих послуг. При цій моделі заробіток знижується в кілька разів порівняно з маркет-мейкером. Так навіщо ж компаніям переходити на агентську модель, ускладнюючи собі життя?

Денис Сухотин, глава компанії fxpro, яка перейшла на агентську модель в 2012 році, дав відповідь на це питання: «Уникаючи будь-якого потенційного конфлікту між інтересами клієнта і брокера, ми пропонуємо більш прозоре ціноутворення і послуги виконання. Оскільки роздрібні клієнти Форекс досвідченими та стали більш досвідченими, ми вважаємо, що попит на прозорі та надійні моделі виконання стане основною рушійною силою в індустрії».

Ложка дьогтю: псевдоагентская модель

Але не всі компанії керуються повагою до клієнта. Серед них є ті, хто просто прагне наживи. Це банальні маркет-мейкери з реєстрацією Віргінських островів або без такої і зовсім, що вловили модний тренд в індустрії форекс. Вони знімають ролики з наочною нібито агентською схемою роботи. На питання чи всі операції виводяться на міжбанк? Вони чесно відповідають, що ні, не все. Мотивують тим, що компанія зазнає прямі збитки-за спреду. Але насправді це брехня.

Справжня агентська модель передбачає висновок 100% угод на міжбанк, це і перевіряють регулятори, яких компанія має ліцензії (якщо вона їх має, природно). І, зрозуміло, компанія зовсім не втрачає на спреді, тому що спред маркап включає, заробіток форекс-брокера. Маркет-мейкери не виводять тому, що "перекривають" операції всередині себе, і програш клієнта – це заробіток компанії.

На жаль, в російський ринок відсутність будь-якої регуляції наповнений неправдивою інформацією і недобросовісними гравцями, які завдають величезної шкоди всій галузі. На будь-яку спробу зробити краще галузь, знаходяться шахраї, які очорнюють все, що знаходиться в зоні їх досяжності.

Поки на російському ринку не буде введена мудра регулювання, потенційному клієнту доведеться добре розбиратися в деталях самому, щоб не попастися на вудку маркетологів, які обіцяють агентську модель, не виводячи угод на міжбанк.

Категорія: Форекс | Додав: 03.09.2016
Переглядів: 314 | Рейтинг: 0.0/0