Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Трейдинг
Метод Price Action для торгівлі на фінансових ринках
Про методику Price Action сьогодні знають практично всі початківці спекулянти, так як досвідчені трейдери часто підносять її як єдину вірну і ефективну торговельну стратегію для всіх ринків.
Здавалося б, настільки популярний підхід повинен бути повністю вивчено і систематизовано, але виникає один парадокс – всі все знають, а розумних підручників по PA, де новачок міг би знайти відповіді на базові питання, російською мовою раніше, не існує. Сьогодні ми поговоримо про історію цього аналізу, а також розглянемо його види.
В Інтернеті часто зустрічається твердження про те, що метод Price Action з'явився дуже давно – в середині 20 століття. Насправді, це помилка, так як вперше дане словосполучення (яке в перекладі з англійської мови означає «рух ціни») було присвоєно конкретним прийомам у 2005 році, тобто відносно недавно.
Зрозуміло, Price Action увібрав в себе більш старі напрацювання багатьох трейдерів, чого й виникає плутанина. Мабуть, простіше запам'ятати іншу невід'ємну рису, характерну для даного підходу – він передбачає повну відмову від технічних індикаторів, тобто спекулянт робить свої висновки і прогнози виключно на базі ціни і обсягу торгів.
Логіка тут дуже проста – будь індикатор обробляє ціну за спеціальною формулою, після чого генерує відповідний сигнал, запізнюється щодо фактичного розвороту ринку. Прихильники Price Action, навпаки, шукають закономірності в динаміці самої ціни, так як лише вона може дати реальне уявлення про реакції учасників торгів на події.
Класифікація методів Price Action
Як правило, даний підхід ототожнюється зі свічковим аналізом, і слід зауважити, що тут немає ніякого протиріччя, адже деякі моделі PA – це ніщо інше, як вдосконалена і оптимізована під сучасні умови класика.
Найчастіше трейдери використовують у торгівлі з сетапи:
1. Пін-бар (або Піноккіо) – приватний випадок молота (падаючої зірки), правила ідентифікації якого носять обов'язковий, а не рекомендаційний характер;
2. DBLHC - послідовність з двох (і більше) свічок, мінімуми яких розташовані приблизно на одному рівні, а максимум останньої знаходиться вище High інших барів. Дана модель Price Action є бичачої:
3. DBHLC – формація, зворотна DBLHC, тобто вона генерує сигнали на продаж після того, як черговий мінімум в послідовності свічок, для яких характерні однакові максимуми, відновить попередні:
4. Поглинання – так називається розворотне модель, нова свічка якої повністю перекриває попередню. Як і у всіх інших випадках, вона може бути бичачої і ведмежою:
Подібних патернів вже створено кілька десятків, але якщо підвести короткий підсумок, то можна зазначити такі переваги, властиві даному виду Price Action:
• універсальність – він працює на всіх таймфреймах (крім хвилинних графіків);
• репрезентативність статистичних вибірок – сигнали на історії не перерисовываются;
• відносна простота – досить просто запам'ятати фігури, тобто ніяких додаткових умов і фільтрів не потрібно.
Друга група методів Price Action поєднує в собі стратегію, сигнали яких формуються на рівнях підтримки і опору. В принципі, тут немає нічого складного і унікального, більше того, багато новачки самі приходять до подібних систем, навіть не підозрюючи про те, що вони вже були описані в літературі.
Одним із засновників цього підходу є Сем Сэйден, досить відомий західний трейдер, напрацювання якого стали активно тиражуватися на пострадянському просторі.
Суть торгівлі за рівнями зводиться до наступного – трейдер шукає точки, від яких відбивалася ціна в минулому, після чого проводить через них прямі лінії.
Це і є потенційні підтримки і опору, від яких можна працювати на відбій і пробій. Багато трейдерів доповнюють дану методику своїми моделями і формаціями, аналізують розташування тіней і тіл свічок, використовують фільтр за цінами закриття і т. д.
Таким чином, для систем Price Action другого типу характерні наступні особливості:
• вони працюють на будь-якому ринку;
• співвідношення прибуток/ризик у подібних угодах може досягати 10 до 1, так як за рівнями легко встановлювати стоп-лоси;
• є поле для творчості, так як близько рівнів ціна може вести себе зовсім по-різному.
І останній клас стратегій Price Action, третій по рахунку, включає в себе методики, що поєднують обсяги і ринкові ціни. Мабуть, це найбільш ефективні торгові стратегії, але вони є і найбільш складним, так як трейдер повинен не просто заучувати якісь типові фігури, він зобов'язаний розбиратися в психології учасників торгів, що приходить тільки з досвідом.
Насправді, розповісти в двох словах про даному типі аналізу не вдасться, так як окремої уваги заслуговує кожен з наступних підвидів обсяг-орієнтованого методу Price Action:
• Аналіз попиту і пропозиції в так званій «проторговке» (коли ціна деякий час знаходиться у діапазоні).
• Оцінка сили рівнів за профілем ринку (чим більше контрактів купувалося/продавалося за однією і тією ж котируванні – тим більший інтерес вона представляє для учасників торгів).
• Поєднання класичних свічкових патернів з положеннями VSA (різна величина вертикального об'єму може підтверджувати/спростовувати сигнали звичних моделей Price Action).
|
Категорія: Форекс | Додав: 18.07.2016
|
Переглядів: 411
| Рейтинг: 0.0/0 |
|