Неділя, 24.11.2024, 23:22

Форекс


Меню сайту
/_pu/4/21804076.jpg
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Трейдинг

Головна » Статті » Форекс

Формування інвестиційного продукту
Фінансовий ринок не відчуває дефіциту інвестиційних продуктів. На сьогоднішній день в якості інвестиційного інструменту може бути використане практично все, що завгодно. Тут і акції компаній, і сировину, і навіть гроші. Як не дивно, але грошові кошти теж можна придбати або продати.

В такому випадку капітал вже не виступає в ролі засобу, а більше являє собою саме об'єкт інтересу інвестора. Forex об'єднує в собі та обмін валютами, і обмін золота, срібла і так далі. Все ж саме грошові знаки різних країн є головний інструмент трейдера.

Інвестори не вкладають гроші в здогади або прогнози, їм потрібні факти, розрахунки, які включають в себе адекватну інформацію про ризики і можливі вигоди. Якщо трейдер на валютному ринку вирішує для себе користуватися капіталом інвесторів, то йому необхідно підготувати пропозицію, яка не може не зацікавити.

Що необхідно знати при підготовці комерційної пропозиції потенційним інвесторам? По-перше, було б здорово на момент складання пропозиції вже мати реальні результати, наприклад, торгівлі. Якщо ми будемо рекламувати проект, який ще не запущено і не функціонує, то зіткнемося з низкою проблем.

Підтверджуємо якість інвестиційного продукту

Інвестори завжди насторожено ставляться до об'єктів, що перебувають у стадії start-up, так як не завжди можуть розрахувати ризики, а так само заробітки, які можна отримати. Це вже більше відноситься до слабких сторін самих інвесторів, що можна було б назвати їх недоліками. Однак якщо він хоче отримати інвестиції, йому доведеться подати свою пропозицію в кращому вигляді.

По-друге, бажано надавати докладну інструкцію, яким чином передаються кошти. Наприклад, якщо в якості інвестиційного продукту береться ПАММ – рахунок, то непогано було б розписати послідовність дій для клієнта, що включає в себе інформацію про те, як зареєструвати кабінет в ДЦ, поповнити рахунок і так далі.

Інвестиційний продукт

* продукти можуть бути різними ...

По-третє, якщо існує гілка для обговорення Вашого товару, де вже спілкуються між собою Ваші клієнти, то так само можна посилатися на неї в презентації свого інвестиційного продукту. Наочні приклади у вигляді інвесторів будуть позитивними факторами при обґрунтуванні вигідності пропозиції. Людина, як правило, хоче інвестувати свої гроші в проект, який вже діє і приносить дохід.

Лише фахівці дуже високого рівня, яких не так вже і багато, не можуть дозволити собі розглядати перспективність нових проектів, ще не запущені. Такі люди можуть прийняти ризики, володіючи достатньою компетентністю, щоб розібратися у всіх плюсах і мінусах запропонованого ним інвестиційного продукту.

Недостатньо лише створити продукт, щоб отримати інвестиції з боку. Людині буде необхідно ще й піднести своє творіння в кращому світлі. Погана презентація може поставити хрест навіть на справді дуже вигідний об'єкт інвестування. Саме донесення інформації є необхідним елементом отримання інвестицій.

Хорошим чи ні є пропозиція трейдера, але якщо про нього зовсім ніхто не дізнається, то інвестицій спекулянту не дочекатися. Інформацію про продукт спочатку доведеться поширити, а потім вже відповідати на запитання, доводити актуальність пропозиції і так далі.

Категорія: Форекс | Додав: 18.07.2016
Переглядів: 394 | Рейтинг: 0.0/0